søndag den 22. marts 2015

The result



Så blev det tid til, at i skulle se resultatet af min hårfarvning med L'Oréals nye lancering, Prodigy. Ikke nok med at mit hår er blevet lysere, røg der faktisk også et godt stykke af mine lange lokker hos frisøren, før før billedet blev taget. Processen med hårfarvningen var rigtig enkel, for en der ikke er så vant til sådan noget (nemlig mig, haha), og kittet virker vildt professionelt. Derudover er det ikke en af de hårfarvninger, som får hele huset til at lugte, og nok også dine forældre til at blive en smule trætte af dig - det er altid et plus ;) 

Jeg er i hvert fald tilfreds med resultatet, og opnåede det jeg ville, nemlig naturligt lysere hår (specielt ved mine rødder). Hvis du også vil prøve den nye lancering af, kan du deltage i konkurrencen på L'Oréals hjemmeside om et hårfarvningskit til du og dine venner lige her. God søndag, piger!


Sponsoreret indlæg.

7 kommentarer:

  1. hvad har du gjort for at få den der streg efter hvert indlæg??

    SvarSlet
  2. Ved godt at det er sponsoreret så du skal tale pænt om det, men er farven virkelig så god, eller ser det "fake" ud? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er bestemt ikke nødsaget till at tale pænt om det, mine anmeldelser er oprigtige - derfor synes jeg tværtimod at det ser fake ud! :)

      Slet
  3. Jeg havde den samme hårfarve som dig, og da jeg så dit resultat blev jeg bare nød til at prøve. Det gjord jeg så og fik et rødlig orange skær i mit hår mest i toppen af hovedet. Gjord du os det eller???

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Johanne,
      Havde også et svagt rødligt skær den første uges tid, men det er væk nu :)

      Slet
  4. Hej, hvilken farve brugte du? :)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE