tirsdag den 25. november 2014

Pure beauty


Nu er det vidst på tide, at i "officielt" får min nye smukke taske at se her på bloggen. I har måske spottet, at der flere gange har været en Proenza Schouler taske at se, i mine wish-list indlæg, og efter lidt besværligheder er jeg selv blevet ejer af en. Prisen på den model som jeg oprindeligt drømte om, er op omkring de 12.000 kr., hvilket jeg ikke kunne drømme om at smide efter en taske, så da jeg fandt denne Proenza Schouler Tote bag på udsalg, slog jeg til - og jeg har bestemt ikke fortrudt købet, selvom jeg var lidt tvivlsom omkring formen i starten. Hvad synes i om den?

14 kommentarer:

  1. den er virkelig flot, og klær dig så godt!! den er vidur´nderligt´:) er et ægte læder, og hvad gav du for den? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Ja, og jeg skulle slippe 7000 kr. for den :)

      Slet
  2. Hvor er den fin! Må man spørge hvad du gav? :)

    SvarSlet
  3. Hvor købte du den?

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot!!

    http://amandasoegaard.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin :)) Jeg tænkte på, om du ikke vil lave en 'What's in my bag' med din lille lækre balenciaga? <3

    SvarSlet
  6. Hvad kostede den? :)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE