torsdag den 26. december 2013

My christmas eve trough pictures

Hej sødeste læsere. Henover ser i nogle billeder fra juleaften, som var en helt fantastisk aften! Billederne siger nogenlunde alt, vil jeg mene. Jeg har fået nogle super lækre gaver, og her om lidt kommer alle de gamle (hehe) til julefrokokost, hvor jeg da regner med, at jeg får de sidste par gaver. Der er et par gaver, som jeg skal have byttet, det gør jeg lørdag i København med Lotte. Eftersom der var stor stemning for et julegave haul, vil det (forhåbenligt) komme på et tidspunkt, men jeg er endnu ikke fast besluttet, da videoen meget nemt kan misforstås. Jeg håber i havde en dejlig aften med jeres familie! Kys

13 kommentarer:

  1. Hvad mener du med, at dit julegave-haul meget nemt kan misforstås?

    SvarSlet
  2. Tror hun mener, at et julegave haul tit kan anses for at være en 'show off/prale video', hvilket jo slet ikke er hensigten. :(

    SvarSlet
  3. Vil SÅ gerne se dine julegaver :-)

    SvarSlet
  4. Jeg vil så gerne se et julegave haul! :D

    SvarSlet
  5. hvor ser det hyggeligt ud <3

    SvarSlet
  6. Hvor var i dog mange! Vi blev kun fem juleaften ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi er en meget stor familie både på min mors og fars side :)

      Slet
  7. Ihhh altså, hvor ser det hyggeligt ud!! Jeg savner næsten allerede julen... Jeg vi meget gerne se en haul med julegaver, det kan godt være at det er lidt prale-agtigt, men det må være deres eget problem... ;-)

    PS. super fin blog du har dig, vi har helt samme stil...!!!

    SvarSlet
  8. Hold op din mormor/farmor? er smuk. <3 :)
    Jeg håber du havde en god jul.

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE