søndag den 15. december 2013

+

Hej sødeste piger. Jeg håber i har haft en skøn weekend og tredje advent! I må undskylde stilheden på bloggen de sidste par dage, og at min adventsvideo ikke er kommet op endnu, og først kommer op i morgen. Grunden til det er, at jeg simpelthen har for mange planer, lektier og prøver lige her op til jul. Lige nu er jeg faktisk til fødselsdag, og billedet henover er rimelig weird, men måtte lige vælge et billede til denne update post. I morgen kan i derfor vente jer min tredje adventsvideo, som indeholder et lille jule-tag og selvfølgelig en give away. Ind til da må i have det! Kys

10 kommentarer:

  1. Hvordan får du dit hår til at bølge så pænt? Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gad jeg også godt vide. Supersmukt hår, Amalie.

      Slet
    2. Måske det kan hjælpe? Det er self. ikke sikkert det er den måde, men altså jaa :-)
      http://amaliehoelgaard.blogspot.dk/search?q=curls

      Slet
    3. Jep, det sidste link er korrekt :) Tak piger!

      Slet
  2. Kan du ikke lave en video, hvor du styler dit hår sådan;-)

    SvarSlet
  3. Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at vide, hvad du mon brugte til at få dit hår til at se så godt ud? :) x

    SvarSlet
  4. Hvornår, eller har du fundet vinderen af både 1 og 2 advents giveaway? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Som jeg siger i hver video, står de i beskrivelsesboksen på youtube og sidst i hver video :)

      Slet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE