fredag den 22. november 2013

All i want for christmas....

All i want for christmas....

Hej piger. Henover ser i nogle af mine juleønsker i år - som i jo har efterspurgt. I ser blandt andet balanciaga armbåndet, som er et af mine største ønsker, synes det er sååå fedt! Derudover ønsker jeg mig også en pung fra Zadig & Voltaire, de er så lækre, og faktisk kan de fås til en rimelig pris. Udover det er der også en MASSE andre must-haves på min ønskeliste. Håber i har fået list inspi! Knus Amalie

11 kommentarer:

  1. Uh, tak for inspiration til min egen ønskeliste. (:

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Kan du give et link på nail drying spray?

    SvarSlet
    Svar
    1. Klik på collagen, så kan du finde linket i siden :)

      Slet
  3. link til zadig & voltaire pungen? kæft den er fed! <3 btw. elsker din blog Amalie ;)

    SvarSlet
  4. Finder du alle disse dejlige ting inde på polyvore, eller kan man på en eller anden måde sætte sine egne billeder ind?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sætter dem selv ind, ved et system inde på polyvore :)

      Slet
  5. Arh er vildt forelsket i alle tingene på billedet, elsker seri din blog :) Haha nu siger jeg også seri, omg.. :)))
    Skal vi følges? Følger allerede din blog, men tænkte at du ville tjekke min? Bare skriv en kommentar på min blog, hvis du er interesseret :)
    http://bloggingby-emma.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Elsker din blog den er så fin!! :-)
    Hvordan får du de billeder ind i polyvore, hvis de ikke er der inde i forvejen ? <3

    SvarSlet
  7. Hej Amalie, elsker din blog og youtube kanal! hvordan får du followers på polyvore? <3

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE