mandag den 5. august 2013

◆ Studded bag ◆



For kort tid siden kom jeg hjem fra Asnæs, hvor der ligger et center med få (!!!) gode butikker, men faktisk ender det altid med, at jeg køber noget, denne gang overstående taske og en lidt mindre interessant nederdel, hihi. Er så glad for tasken, som også kan bruges som clutch (man kan tage stropperne af), men jeg vil dog primært bruge den som en crossover bag. Den er fra mærket dixie og kostede 300 kr. Der er et rum foran ved nitterne og et større bag i, så pladsmængden er virkelig perfekt for mig - til penge, kort, nøgler, gavekort, iphone og mine små testers. Jeg er stadig i sommerhus og kommer hjem i morgen, glæder mig virkelig til at have nogle dage hjemme, inden skolen starter igen, orker det virkelig ikke. Btw. starter jeg snart i fitness. Har seriously lavet zero de seneste måneder, og min løbeform er så ringe, virkelig. Men det skal der altså også være plads til, men glæder mig stadig til at komme i gang igen.  Kys

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Den er mega lækker! :)

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hvornår kommer din spørgerunde haul ud?💕💕

    SvarSlet
  4. hvilket fitness center skal du starte i? :)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE