onsdag den 7. august 2013

Outfit video - 30/07


Hej sødeste piger! Har filmet denne outfit video i sommerhuset, og synes da lige i skulle have den nu. Desværre har jeg haft nogle problemer med at uploade den, så jeg ikke selv kunne vælge billedet henover, men ja i have to get over it, selvom jeg er perfektionistisk, haha. Håber i hvert fald i kan lide videoen, vil meget gerne høre jeres mening! Btw. kan i se samme outfit som i videoen, på min insta hvor jeg også poster outfit-billeder (amaliehoelgaard). Kys

9 kommentarer:

  1. Rigtig god video. Er lidt i tvivl om du har svaret på spørgsmålene til din seneste spørgerunde?
    Elsker din blog <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Men nej, har prøvet af optage den en gang, men var ikke tilfreds - skal nok få gjort det om, på et tidspunkt snart :)

      Slet
  2. Rigtig fedt outfit!
    Hvem har lavet sangen som du har brugt ? :-)
    Knus<3

    SvarSlet
  3. Hej Amalie. Jeg synes din blog er vildt fed, og jeg kan rigtig godt lide din video.
    Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jég kunne i vært fald godt tænke mig at se en video eller i vært fald høre om hvordan du startede denne fede blog. Måske om du ville give det en lille tanke.
    Fortsæt med de gode videoer og billeder.
    Knus!<3

    SvarSlet
  4. Har du et link til dine shorts

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE