mandag den 26. august 2013

One week has passed // insta

 1. Spiste lækre pizza og islagkage med mine søde piger, i søndags. 2. Mig og lotte-potte tog undervandsbilleder, i torsdags og fredags. 3. Vi henter pizzaaaa, yay. Det var alt for lang tid siden, jeg havde fået det, i onsdags. 4. Ja, meget usund uge - vi var i paradis ved lotte i Hellerup i onsdags, og fik en giant fruit love, vil selv anbefale jer bare at tage den normale, haha.. 5. Mig efter en løbetur i tirsdags, ude i det gode vejr, haha. 6. Min familie og jeg var på Mash på min mors fødselsdag i mandags. Plejer ikke at være den store kødelsker, og har aldrig været det - men woooow hvor var det dog godt! Kan virkelig anbefales!

Følg med på insta, hvor jeg opdatere næsten hver dag med hverdagsbilleder - @amaliehoelgaard

7 kommentarer:

  1. Fedt inlæg, men det er nu altså "One week has passed"... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. virkelig fedt indlæg, men vil give den oven over ret, det er virkelig irriterende når folk staver overskrifter forkert, bare skriv dansk så

      Slet
    2. Undskyld, undskyld, det er rettet nu :)

      Slet
  2. Din insta-bruger er privat, eller er det bare mig??

    SvarSlet
  3. Hvordan har du taget undervands billedet? - Elsker din blog!

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE