onsdag den 28. august 2013

A box full of goodies



Sådan ser månedens goodiebox ud, fuld af lågge produkter (haha). Til jer der ikke ved hvad goodiebox går ud på, har jeg skrevet om det HER - for laaaaang tid siden. I denne omgang fokuserede goodiebox på luksus, så det var nogle dyre produkter - nemlig Gucci, Ysl, Giorgio Armani og Redken. Glæder mig til at teste det hele!!! I kan abbonere på goodiebox HER til 139 kr. om måneden. Inden for få dage kommer min august faves video ud, og indtil da så husk at være opdateret på facebooksiden (link). Lige nu ligger jeg faktisk syg, er forkølet, har sååå ondt i hovedet og halsen, øvøv håber på at blive frisk snarest! Kys 

2 kommentarer:

  1. Årrrh du skal være glad for dine Redken produkter! All soft "kollektionen" er sååå god, kan klart anbefales til andre også! Ens hår bliver mega blødt, og man kan allerede mærke det i mens man er i bad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor dejligt!!! Nu glæder jeg mig endnu mere, haha <3

      Slet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE