onsdag den 14. august 2013

brownie, not the ordinary one

For et par dage siden lavede jeg de bedsteste raw brownies, ja du hørte altså rigtigt "raw", hihi. Det vil altså sige at de ikke skal bages, og normalt synes jeg der skal sååå mange ingredienser til raw food, men dette er absolut en undtagelse! Kender i det når man laver den lækreste dej til chokoladekage eller bownie (call it what you want), og man liiiiiige skal smage dejen, og den smager himmelsk, og derefter får lyst til bare at spise dejen i stedet får at bage den (kan altså ikke anbefales, tror man får lidt ondt i maven) - det beskriver smagen af disse raw brownies. Dog vil jeg sige, at jeg ikke havde lyst til en til bownie-bar, da jeg havde spist en (og lidt da den var in the making), så jeg vil klar anbefale dem, hvis man har lyst til noget sødt. Jeg fandt opskriften HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE