lørdag den 15. juni 2013

Outfit & brunch









Nederdel / h&m / tee / gestuz / armbånd / bechristensen / tyndt armbånd / line og jo / ur / swatch

Hola babys. I dag holdte kat og jeg fødselsdags brunch, da vi begge har haft fødselsdag inden for den seneste uge. I den anledning tog jeg min nye som i fuldstændig nye nederdel fra h&m's børneafdeling på. Jeg købte den nemlig i går til kun én 20'er! Til nederdelen havde jeg min elskede oversize tee på fra Gestuz. Vi havde en rigtig hyggelig brunch, dog var vi kun 6 piger. Håber i nyder weekenden! 1000 kys

24 kommentarer:

  1. Super fin blog du har! :-)

    - Annemette Katarina
    http://fashiondioxide.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Hvad hedder det program, som du redigerer dine billeder i? :-)
    Og rigtig fin blog!
    -Louise

    Ablogbylouise.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hedder ipiccy :)
      Mange tak!!!

      - Amalie

      Slet
  3. link til din bluse?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er flere år gammel, den kan desværre ikke købes mere..

      Slet
  4. Ser virkelig lækkert & er ret vild med din tee!! :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  5. hej Amalie, jeg elsker din blog. du er super smuk og virker rigtig sød :-)
    knus

    SvarSlet
  6. Hej Amalie.

    Ser rigtig hyggeligt ud. Og du har godt nok nogle flotte ben :-)
    Tænkte på om du kunne lave et fødselsdags haul.

    PS: elsker din blog <3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak søde!
      Det gør jeg, filmer det om lidt :)

      Knus

      Slet
  7. åhh det ser hyggeligt ud mals, shit du har flotte ben <3 hvis du fik gaver vil du så ik lave et indlæg med det <3

    SvarSlet
  8. Så fine billeder, jeg er helt vild med din nederdel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er virkelig en dejlig basic ting :)

      Slet
  9. Årh, super fint outfit!
    Er virkelig helt vild med din blog, og lækre stænger du har dig!

    SvarSlet
  10. Jeg bliver nødt til at kommentere dine ben - sikke nogle lækre stænger. Hehe (-:

    SvarSlet
  11. Først og fremmest, så har du de flotteste ben! Misunder dig virkelig :-P
    Kunne læse at man ikke kan købe lige præcis kan købe den mere, men ved du hvor man kan købe en der ligner? Den er vildt lækker! :-)
    Jeg elsker virkelig din blog, og ser frem til mange flere indlæg og videoer. Knus. :-D

    SvarSlet
  12. Ved godt at dette oplæg er en smule gammelt. Men hvor er dine sko fra søde? :-))
    Ps. Du er gude skøn Amalie!

    SvarSlet
  13. Hej<3
    Har du købt dine espadrillios, inde i Zara, eller på en hjemmeside?
    Har kigget på Zara's hjemmeside, men kan ikke finde dem?
    Knussss!

    - Din blog er virklig lækker, forsæt det gode arbejde:-)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE