lørdag den 15. juni 2013

Follow me

Lige et lille ekstra indlæg for lige at opdatere jer om hvor i kan følge mig udover bloggen. I kan følge mig på højt elskede insta, som seriøst må være min favorit app, kan ikke leve uden den - der opdaterer jeg med daglige hverdagsbilleder - jeg hedder amaliehoelgaard derinde. Så har jeg lige fået en ny app der hedder Vine, hvor man kan lave små videoer, det er en vildt fed app. Udgiver små videoer ca. en gang om dagen - søg på Amalie Tandrup Hoelgaard for at finde mig. Derefter kan i følge mig på formspring, hvor det er muligt at stille mig spørgsmål også anonymt. Til sidst kan i følge mig på facebook, hvor jeg linker hvert indlæg efter det er udgivet. Så kan i selvfølgelig også følge bloggen på Bloglovin'. Så følg følg følg!!! God lørdag aften, kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE