torsdag den 11. april 2013

Wallsticker - rosen-lund.dk


Jeg har modtaget det her vildt fede wallsticker fra hjemmesiden www.rosen-lund.dk! Som i måske ved har jeg en stor kærlighed til wallstickers, så det her er mit andet wallsticker. Mit nye wallsticker synes jeg giver meget god mening - mange piger vil fx. godt ligne smukke cara delevingne, men når man ved, at man aldrig nogensinde vil kunne komme til ligne hende, så kan man lige så godt være sin egen version af smuk. Rosen-lund.dk sælger mange forskellige ting, og har et stort udvalg af wallstickers - du kan faktisk selv designe din egen tekst. Wallstickers er rigtig nemme at sætte på, man skal bare være sikker på, at det hele ryger hen på væggen. Det tog mig faktisk kun 5 min. i alt! Jeg ved jo at mange af jer derude også godt kan lide wallstickers, så hvis i vil købe et, vil jeg helt klart anbefale rosen-lund - leveringen tog kun 1 dag, fuldstændig vildt synes jeg. Hvad synes i om mit nye wallsticker? Knus Amalie

8 kommentarer:

  1. Hvor er det fint mus<3

    SvarSlet
  2. syntes det er virkelig fedt! :)
    Har du nogle gode citater? eller fx. en hjemmeside hvor man kan se det? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. søg på google! det gør jeg altid, der kan man altid finde nogle gode :)

      Slet
  3. Hvad betyder 'Bête noire'? :-)

    SvarSlet
  4. Anyone who needs a new idea to stay motivated should definitely try this.
    Even if your small business doesn't have some sort of refrigerator (a rarity today) you can choose vegetable and fruit that do not even require refrigeration. Nothing is more motivating than seeing physical proof of results.

    my page: fun fitness tips and facts

    SvarSlet
  5. Ӏ аll the time emailеd this
    web site pоѕt pаgе to all my fгіеnds, bеcause іf
    likе to rеad іt аfter that my сontаcts
    will toο.

    Hеrе is my wеbpagе premium fish oil

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE