tirsdag den 23. april 2013

Today




Startede dagen ud med lækker morgenmad, a48 med müsli og banan, en hjemmebagt bolle og juice. Min weekend er nu slut og jeg skulle i dag i skulle i en lektion, det er næsten helt useriøst, haha. I dag har jeg modtaget to pakker, i den ene var der er en blackmask, som jeg glæder mig til at prøve og i den anden, var der et par fine Keds sneakers, som i ser på bloggen senere på ugen. Endnu en give away og en video er på vej, men i må vente lidt endnu. Glæd jer! Kys

11 kommentarer:

  1. Godt indlæg :D

    Vildt dejligt at du er så aktiv på bloggen for tiden <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Er glad for alle dine kommentarer <3

      Knus

      Slet
  2. Det lyder lækkert! :D

    Kig gerne ind på min blog, det ville betyde meget!
    camillamoehring.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Wow, en fed blog du har!

    Du må gerne kigge forbi min blog, og give lidt ideer til hvad jeg kan gøre, for at det bliver pænere og bedre. :-D
    Btw. hvor længe har du blogget?

    http://ablogbyflora.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! har blogget i 1,5 år - kigger forbi nu :)

      Slet
  4. Super fin blog du har dig :)

    Jeg vil gerne følge dig.

    Kig forbi min, og så håber jeg du vil følge mig :D

    Mvh Natascha

    SvarSlet
  5. Du har en super fed blog, og jeg følger dig også på instagram, jeg synes du er en super god blogger. :)
    Når man søger på dig oppe i søge feltet, haha, så kommer der et lille hjerte frem og så står der bëte noire bagefter, hjertet er nok et billede. Hvis du ved hvad jeg snakker om, hvordan har du så sat det ind? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde. Jeg kan kun huske, at jeg gjorde det under indstillinger..

      Slet
  6. Jeg eeeeelsker din blog, aldrig stop!:-)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE