søndag den 17. februar 2013

HOME - Tanker omkring bloggen


Kære læsere, 
Jeg er nu hjemme i Danmark igen, efter en dejlig ferie! Savner det allerede sygt meget - det er vildt at man kan være et sted, og så 15 timer efter er man hjemme.. Det er altid svært for mig at forlade en ferie, specielt et sted som Hinterglemm, hvor jeg var for 7 gang.

Har været en del væk fra bloggen imens jeg var afsted, har bare ikke haft overskud og lyst til bloggen i ferien - det må vel være forståeligt. 
Men her på det seneste har min lyst til bloggen, i det hele taget heller ikke været overdreven, og ja, der er vel en grund - føler egentligt ikke jeg får noget respons på mine indlæg.. Jeg kan se på mine sidevisninger, at der er massere der læser med, men stort set igen kommentarer. Og ja, jeg læser selv massere af blogs, og jeg kender godt følelsen, af at man bare lige skal læse, og at man måske ikke lige orker at smide en kommentar - men for mig, og nok de fleste andre bloggere, er det vigtigt at få nogle kommentarer. Jeg ved jo i grunden ikke hvad i kan lide at læse, da der næsten er ingen kommentarer.
Føler bare lidt jeg er kørt fast. Skulle bare lige ud med det, håber i forstår mig?

12 kommentarer:

  1. Hej Amalie!
    Jeg kender det godt fra min egen blog.. :( Det kunne derfor være fantastisk hvis du bare lige tjekkede den:) walkinginourcloset.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har det på helt samme måde, Amalie. Jeg har selv en blog, og jeg elsker at lave indlæg, men hader når der ikke kommer noget respons - så føler man bare, at der ingen der læser med, og at man bare laver et indlæg for ingen nytte, men alligevel bliver sidevisningerne bare højere, og højere..
    - Din blog er fantastisk, men glemmer bare at smide en kommentar, og som du selv sagde, så skal man bare liiige læse, og så smutter man igen...
    Jeg vil ihvertfald fremover huske, at smide en kommentar! :-)

    SvarSlet
  3. Kan 100 % godt forstå dig! Har aldrig rigtigt tænkt over at du havde det sådan, jeg tænker heller ikke så meget selv over lige at smide en kommentar, men det vil jeg helt sikkert gøre fremover!

    Din blog er min ultimative yndlings!

    SvarSlet
  4. Har det lidt på samme måde mals, tænker heller ikke så meget over at smide kommentarer og gør det heller ikke særlig ofte men vil dog begynde at gøre det fremover! Din blog er virkelig god og helt klart også en af mine yndlings! kys

    SvarSlet
  5. Forstår det godt!
    Jeg læser altid dine indlæg men jeg skriver faktisk næsten aldrig kommentarer.. /:
    Men nu hvor du har skrevet det, vil jeg gerne blive bedre til det. det er bare tit man ikke orker det selvom det faktisk var et rigtig godt indlæg! :)

    SvarSlet
  6. Kender følsen! Man føler man skriver med sig selv når man ingen kommentare for :(

    http://byamaliesophia.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Jeg elsker din blog, du laver de fedeste indlæg!! Du må endelig ikke miste lysten, fordi du inspirerer rigtig rigtig mange piger, og det skal du bare lige vide ❤

    SvarSlet
  8. Forstår dig rigtig godt! Men du skal vide at jeg elsker at læse din blog. Elsker at se dine videoer - og du inspirerer mig rigtig meget. Du har en utrolig fed tøjstil, og jeg får tit gode tips af dig - så elsker videoer og indlæg med tøj tips.

    - Følte lige jeg burde skrive, da jeg helst ikke vil have at du stopper med at blogge.. Hi hi

    Knus Frederikke

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE