onsdag den 13. februar 2013

COOL SKINS


Jeg har været så heldig, at få lov at designe mit eget cover på www.coolskins.dk.
 
Det var vildt svært for mig, at vælge hvad der skulle på det. Jeg endte med at vælge en masse billeder, der inspirere mig. Billederne er fundet på enten we heart it eller tumblr.
Er vildt glad for mit cover, da jeg ved ingen andre har det, og det derfor er meget personligt. 
 På coveret ser i et citat fra Kanye West, som får mig til at tro på mig selv, da jeg ikke har jordens største selvværd, det er derfor som sagt meget personligt for mig. I ser derudover også et billede hvor der står "life goes on", godt at kigge på, hvis man føler at alt er lort..Der er også flere mærker på mit cover, mærker som inspirere mig. Og ja, så er der nogle billeder som jeg synes er fede og giver mig inspiration.
 Kvaliteten af coveret er dejligt. Det er helt glat, og super rart at røre ved.
Dog er det en smule irriterende at billederne også går ud over siden - som i også kan se på billederne henover.
På coolskins.dk kan du designe både skins og covers - til computer, ipad, iphone, ipod osv..
 

8 kommentarer:

  1. Jeg har også lige fået lavet mit eget cover i Designskiins, kan varmt anbefales :-)

    SvarSlet
  2. Lækker blog du har dig! Og virkelig fedt cover btw! :) Er hermed fast følger, hihi

    mange x
    souriresouvent.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det er virkelig et fedt cover, jeg elsker dine videoer og din blog!
    Mig og min veninde er lige begyndt at lave videoer på youtube, måske du ville kigge forbi? <3

    Knus
    http://andbeautyfashion.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Det er virkelig et fedt cover, jeg elsker dine videoer og din blog!
    Mig og min veninde er lige begyndt at lave videoer på youtube, måske du ville kigge forbi? <3

    Knus
    http://andbeautyfashion.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. woodworking projects , http://woodworkingplans1.com/#CemJesskype ted woodworking

    SvarSlet
  6. Shit det er fedt! 😚

    SvarSlet
  7. Kan du designe et til mig måske? Altså jeg vil selv købe det selvfølig, men du kunne måske designe et?

    SvarSlet
  8. Må jeg spørge hvad for en skabelon du har brugt til din blog? :)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE