lørdag den 24. november 2012

LÆSERENS OUTFIT


Jeg har tænkt mig at begynde at lave "læsernes outfit", hvis nogle af jer derude, har lyst til at vise jeres outfit her på bloggen? Hvis i har en blog, vil jeg selvfølgelig også linke til den, i indlægget med outfittet. 

Det du egentligt skal gøre, er at sende et fedt outfit til min mail: amalie.hoelgaard@gmail.com
Hvor du vedhæfter min. to billeder af dit outfit, skriver hvor de forskellige ting er fra, og selvfølgelig et link til din blog.

Jeg håber virkelig at mange af jer har lyst til at være med!

3 kommentarer:

  1. Exсellent рieсes. Keеp wгitіng suсh kind of informatіon on youг blog.
    Im гeаlly impresseԁ bу yоuг blog.

    Hey there, Υou have done a fantastіc job.
    I'll definitely digg it and in my opinion recommend to my friends. I am sure they'll be benefited from this site.
    httρ://bethеl.patch.com/events/the-clonе-ωarѕ-ѕeasоn-5-episode-9-a-neсessary-bonԁ-watch-it-for-free-onlіne-stream
    Look at my homepage - Watch The Clone Wars Season 5 Episode 9 Online

    SvarSlet
  2. så fede sneakers hvilken model er det ??

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE