søndag den 25. november 2012

Christmas is coming closer and closer


Nu sidder i måske og tænker, "er hun 8 år?" - Siden jeg har været helt lille har jeg fået chokoladekalender, der er virkelig et eller andet specielt, ved at åbne en lille låge hverdag, med et stykke chokolade i. Det er sådan en lille ting, som virkelig kan gøre mig glad hver morgen - ved ikke om i kender den følelse?

Men julen er ved at komme utrolig tæt på, men jeg er på ingen måde i julestemning, lidt trist.
Da jeg rejser om 22 dage, når jeg ikke at være hjemme juleaften, hvilke er en af de ting jeg er lidt ked af, da julen er et af de "begivenheder", som jeg ser mest frem til - men jeg glæder mig utrolig meget til at komme ned til varmen!

2 kommentarer:

  1. Jeg har altså også julekalender hvert år selvom jeg er 14 år! Det er så hyggeligt:)
    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Årh jul, kan slet ikke vente!
    - Kig evt. forbi min blog, hvis du får lyst. Har en giveaway igang med en Naked palette.
    http://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/

    Knus

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE