fredag den 26. oktober 2012

NIKE AIR MAX 1

NIKE AIR MAX 1
klik på et item;

åhhhhh, jeg er svær at gennemskue.. trenden kommer ud og spreder sig, selvfølgelig er det ikke alle jeg kan lide, der går ca. 1-2 måneder, og jeg har fået et mini-chrush - gæt på hvad? ja fx. de nike air max, dog er det ikke nogen jeg nogen sinde ville bruge så mange penge på..

jeg har seriøst et chrush på alle nikes sko, med libertymønsteret, fx. dem i ser nederst i venstre hjørne, de er såååå søde! 
udover dem er en af mine yndlings også dem med leopard, de er altså fede

det eneste der lige får mig til ikke at skrive sådan et stor værdi på ønskelisten, er at den hæl, den kan jeg simpelthen ikke tage, men resten af skoen er virkelig fed!

hvad syntes i om dem? like eller dislike?

1 kommentar:

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE