torsdag den 25. oktober 2012

FALL/WINTER FAVORITES - CLOTHES AND OTHER

marc jacobs tee
only knit
cheap monday jeans
diy galaxy leggings
h&m scarf
 gina tricot headband

for lige at opfølge gårdagens indlæg, vil jeg også lave en favoritter med tøj og andet.

jeg har valgt et par cheap monday jeans, fordi at bordeaux er en farve der dominere meget her i efterår/vinteren. jeg har valgt to basic ting, nemlig en helt plain tee fra marc jacobs, og en cream strik fra only. udover det har jeg valgt et par galaxy leggings, som siw og jeg jo selv laver og sælger - de har jeg valgt fordi at leggings lige nu er et stort trend, og galaxy er bare så fedt! tilsidst har jeg valgt et tubehalstørklæde, som i øvrigt også en er meget basic ting, og en lidt anderledes ting, nemlig et pandebånd, selvfølgelig i bordeaux, fra gina tricot - haha, det rimer ;)))

håber det var lidt inspirerende! smid endelig en kommentar. knus amalie

6 kommentarer:

  1. Elsker virkelig den der Marc Jacobs t-shirt! Den er vildt fed!

    Du må meget gerne tjekke min blog ud, hvis du vil!
    http://hende-der-anna.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Er helt vild med dette indlæg søde Amalie!
    Dem må du meget gerne lave flere af, egentlig bare med dine favorit ting :)
    Knus <3

    SvarSlet
  3. mange tak begge to <3 det vil jeg gøre valeria!

    knus

    SvarSlet
  4. Kan du ikke lave en DIY på dine leggins? :-)

    SvarSlet
  5. Hvordan har du lavet dine leggins? :-)

    SvarSlet
  6. Hvor meget kostede din marc jacobs

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE