lørdag den 1. september 2012

FAVORITE YOUTUBERS

Hallo darlings! idag vil jeg vise jer mine favorit youtubere. jeg er på youtube hverdag, for at tjekke om dem jeg subscriber, har lavet nye videoer - og for at tjekke MIN EGEN KANAL UD.

det er sindsygt så mange talentfulde piger - og drenge, der findes på youtube!


første er BeautybyBillieDK - hun laver nogle rigtig gode videoer, om beauty, og så er hun virkelig smuk!


den anden er BeautyByIda - hun laver videoer med beauty, mode osv. hun virker vildt sød!


den tredje er gustavhvid - han laver nogle pisse sjove videoer, fra hans hverdag.



den fjerde er IrinaGlam1987 - det er søde irina, i nok alle sammen kender. hun laver videoer om beauty og hverdagen.



den femte er MakeUpMooh - hun laver videoer med dagens outfit, beauty osv. hun er virkelig sød og åben!



den sjette er sofiecosmaticchannel - hun laver videoer om make-up, hun er også helt vildt sød på videoerne!



den syvende er SwaaagTV - det er to piger, som laver sådan nogle fine videoer, om mode, beauty osv.



og den sidste er wildshine01 - hun laver follow me around vlogs, make-up tutorials osv.


hvem er jeres ynglings-youtuber?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE