søndag den 2. september 2012

BRUNCH







hej læsere!

jeg tog hjem fra min veninde, i hellerup, ved 10 tiden, så jeg kunne nå hjem til en brunch, med mine bedsteforældre. der var hjemmebagte boller, frugtsalat, musli mm. det var super lækkert!

på tirsdag skal jeg ikke rigtig i skole, fordi der er sådan en slags "fest", på min skole, hvor de samler penge ind. så jeg skal vidst sove med et par veninde imorgen, og så bager vi nogle kager til om tirsdagen. 

ved ikke om i har lagt mærke til det, men jeg blogger ikke helt lige så meget, som jeg plejer. fordi jeg har fået 3 nye fag, det vil sige flere lektier, og så har jeg i det hele taget bare vildt mange lektier for!

håber i har nydt weekenden! knus



1 kommentar:

  1. Mums, hvor ser det lækkert ud(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min nye give away, hvor der er 3 heldige læser der hver vinder en smuk halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE