søndag den 15. januar 2012

opskrift på brødstænger

der var en der efterspurgte en opskrift på brødstængerne, som jeg laver tit.
Så jeg har taget nogle billeder sidst jeg lavede dem, og så lige jeg lidt tekst til dem :-)

Du skal bruge:
rugbrød eller toastbrød (du bestemmer selv hvor meget)
Olie.

Til hvidløgsdip:
3-4 spise skeer creme fraiche 
to-tre fed hvidløg.
to-tre drysPaprika
lidt salt og peber.

til tundip:
en dåse tun.
to-tre drys paprika.
lidt salt og peber.
lidt vand.


Til at lave tun dippen, skal du bruge en blender eller en foot processor.

du skal starte med at vælge hvilken dip du vil have, du kan også selv finde på en.
Når du har lavet den valgte dip, skal du sætte den i køleskabbet.

det er det man skal bruge til hvidløgsdippen, eller jeg mangler lige peber.



Så skal du skærer brødet ud i stænger, og putte det på panden, med tre-fire tsk med en olie.




Så steger du det bare, til du syntes det er færdigt, og så er det ellers bare med at få dippen ud af køleskabet, og så er der serveret! ;-)


Jeg håber i kan bruge opskriften, de kan virkelig anbefales!


husk at der en give a way igang!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Sød blog! (-:

    Har en give away kørende på min blog, du er meget velkommen til at tjekke den ud. (-:

    Mange søde hilsner http://sidselkh.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. mange tak, jeg deltager i din give a way! :-)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE