onsdag den 21. december 2011

New in.

Hej alle sammen.

Idag var jeg i København med min mormor og søster, jeg fik to kjoler af min mormor, og så fik jeg byttede en ørering, til to fede andre.

første kjole forfra

første kjole bagfra

anden kjole forfra
De er begge fra mærket sparkz, men de er købt i deres.
- De kostede begge to kun 250 kr.







Så fik jeg som sagt også lige byttet et par øreringe, som jeg fik i adventsgave. Jeg byttede det til to par øreringe, stikkerne kostede tilsammen 60 kr. og hængeøreringene var sat ned fra 100 kr til 50.

__________________________________________________________________________________

Her er lige nogle billeder af vores juletræ, mig og søs fik pyntet idag:






Håber i har haft en skøn dag, kraaaaaaaam! :-*

4 kommentarer:

  1. Tak for din søde kommentar, du har også en rigtig fin blog! Følger dig nu, håber du vil gøre det samme. :-)
    Hugs

    lauragravergaard.blogspot.com

    SvarSlet
  2. det var så lidt - og mange tak for det!

    Jeg følger også dig nu :-)

    SvarSlet
  3. De er begge to rigtig fede!
    Synes du skal tage en af dem på juleaften eller nytårsaften. Heheh :-) <3
    Elsker din blog, kig forbi min.
    http://valerianielsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. taaaaaak valle :-) Jeg skal også have den ene på juleaften <3

    Kigger forbi..

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE