lørdag den 24. december 2011

Juleaften - d.24 december

Hej søde mennesker!

Nu er det sgu blevet jul, eller det er juleaften iaften, men alligevel.
Må altså stadig indrømme at jeg ikke er i julehumør, men prøver at få det lidt op med julemusik!

Igår holdte vi en slags "jul" hos min farfar og hans kone, Kirsten. Udover min familie kom mine to fastere og deres "lille" familie, bland andet min lille fætter Frederik, han er sååååå sød!
Jeg fik jo så gaver af dem.
Af min farfar og hans kone Kirsten: 500 kr.
Af min faster og hendes kæreste: et par øreringe fra pilgrim.
Af min anden faster og hendes familie: en ring, et par øreringe der passer til, et armbånd.
Men jeg skal desværre bytte det sæt, med øreringen og ringen, fordi jeg fik den samme ørering til en af adventsgaverne og den passer mig dårligt, og ringen er desværre for lille.













Og så var jeg så heldig at 'julemanden' kom med nogle morgengaver :-)) Der fik jeg sådan en sparebøsse som ligner et dødningehoved og en fin ring.








Jeg håber de bedste læsere nogensinde for den bedste dag længe <3


Kys og kram Amalie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE