søndag den 25. december 2011

julegaverne - d.25 december

Hej alle sammen <3

Igår var en fantastisk dag, med min dejlige familie.
Jeg vil lige starte med at fortælle jer noget virkelig underligt:

Mig og min familie var på vej hjem til min familie, vi havde lige set én polsk varevogn køre rundt inde i det meget lukkede kvarter vi bor i, på deres bil var der er polsk nummerplade men også et dansk Dk skilt? Men da vi så havde kørt lidt, og den polske bil var væk for lidt tid siden, så fandt min far ud af han havde glemt noget. Så vi kørte tilbage, og så stod den polske varevogn oppe på en af pakeringspladserne, så det vil sige de havde kørt tilbage igen! Men så så vi en til, som holdt midt på vejen, og lige da vi kørte forbi tændte den lygterne, underligt! Men så havde vi fundet de glemte ting, og skulle køre tilbage, og så så vi den polske varevogn køre hen mod os, og hen mod de andre huse. Der ringede min mor til politiet, og de kørte derud med det samme, og de syntes også det var rigtig mistænkeligt.

Men nu til gaverne:

alis t-shirt

alis t-shirt

samsøe-samsøe t-shirt

gina tricot sweartshirt

marc by marc jacobs øreringe

pieces øreringe

abercrombie and fitch top

malerting

vandtæt kamera fra olympus.

lamineringsmaskine

sort/hvid globus

sort/hvid globus

alis sweartshirt

støvler fra pieces.
Jeg skal bytte i alt 3 ting.

Det er støvlerne, dem regner jeg med at jeg får pengene tilbage for, fordi så kan jeg købe nogle super fede fra Friis og co.
Den ene globus, regner med at få pengene tilbage.
Alis sweartshirt, bytter den til noget andet fedt!

Så fik jeg også nogle gaver d.23 og igår morges, se hvad HER.

Billeder fra aftenen:


alle mine gaver

kusine og fætter kærlighed





Jeg har besluttet mig for at jeg begynder at spare op til en ny iphone, jeg regner med en iphone 4s. Min iphone jeg har nu, har jeg haft i 2 år, og den er virkelig langsom! Så næsten alle pegene jeg har tilbage fra gaver, kommer direkte ind i indsamlingen :-)


Jeg håber i har haft en fantastisk dag i går. Nu skal jeg snart gøre mig klar til at tage hjem til min mormor og morfar igen, til frokost, det bliver hyggeligt! :-)
Kys til jer alle sammen <3


2 kommentarer:

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE