søndag den 4. december 2011

interview med søde Fie Laursen!

Jeg har spurgt Fie om nogle spørgsmål, som jeg vil dele med jer ;-)

- Hvis du skulle beskrive dig selv med 3 ord, hvad ville det så være?
Glad, spontan, kærlig.
- Hvornår startede du din blog, og hvorfor gjorde du det?
Jeg begyndte og blogge da jeg var 14 år, folk begyndte og mobbe mig med jeg ikke havde så mange læsere.. Efter min ærlighed begyndte folk og synes jeg var spændene, så de læste med om mit liv :-)

- Hvordan fik du så mange followers?
Folk begyndte og læse min blog, efter jeg lavede min ærlighed :-)

- Hvad tænker du når nogen skriver "jeg elsker dig Fie, eller du er så
sød?", bliver du glad eller syntes du lidt at folk dømmer dig for
hurtigt, både på godt og ondt?
Jeg synes det er dejligt når folk skriver de elsker en, man bliver glad inden i  - Og jeg elsker selvfølgelig også mine fans :-)
- Da du startede din facebook fanside, troede du så ikke at folk ville
sige at det var selvoptaget at gøre?
Folk fra min by sagde også jeg var selvoptaget, fordi jeg lavede sådan en side - Men jeg har lært at det er min egen mening jeg skal holde på, så det gjorde ikke så meget.
-
Har du nogen gode råd til dem derude, som gerne vil have deres blog
skal være lidt mere 'kendt'?
Ja, de skal bare skrive om hvad de føler for, ikke prøve at være andre, det kommer der kun haters af. Så at være sig selv, og hvis de vil undgå haters, skal de ikke få folk til at dele den så skal de lade folk med 
samme interesse læse bloggen :-)


Like Fie på facebook HER
Se Fies blog HER

- Tusinde tak Fie, fordi du ville svare på spørgsmålene! :-) <3

Fortsat god aften alle sammen, kys <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE