søndag den 11. december 2011

get the perfect lips.

Hej søde mennesker :-)

Jeg er normalt ikke til sådan noget læbestift.. Når man siger læbestift, eller ser én, så syntes jeg det er sådan noget gamle damer går med. Men jeg forsøgte at lave nogle pæne læber ud af læbestift, en lipliner og en gennemsigtig lipgloss :-)
Så her er det:


1. mine læber inden.
2. tegn dine læber op med en lipliner.
3. find en læbestift, som du så tager på, hold dig inden for linjen du lige har lavet med liplineren.
4. tag en gennemsigtig lipgloss over. Det giver lige det sidste pift ;-) - Mine læber efter.


Alle de ting jeg har brugt er fra wet 'n' wild, det er rigtig billigt, og super godt.

Det er så produktnumrene: læbestift: 54. Lipliner: 6.

Jeg er tilfreds med det, håber i også kan lide det. Mange kram fra mig <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE