mandag den 11. maj 2015

Searching for the perfect wardrobe


Source: Tumblr

Jeg har været vildt inspireret og fascineret af billedet henover, lige siden jeg så det et par uger tilbage. Før i lørdags var min gaderobe et fuldstændig mess, selvom jeg af flere gange har prøvet at ryde op i min gaderobe, da der simpelthen ryger mere tøj ind end ud. I lørdags besluttede jeg mig så for, meget impulsivt, at rydde op i både min gaderobe og alt andet der nu en gang befinder sig i et skab. Det sker faktisk ofte, at jeg rydder op i mit tøj, når jeg ingen planer har. Det hjælper mig også med at få overblik i mit hoved, så det er en win win situation. I forbindelse med min oprydning har jeg tilføjet en helt masse nyt til min tictail, hvis det kunne have interesse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE