torsdag den 9. april 2015

Inspiration for confirmation wishes

Confirmation wishes inspiration

Jeg ved jo, at flere af jer skal konfirmeres i år, og eftersom dette indlæg har været super efterspurgt, har jeg samlet nogen af de ting henover, som jeg ville ønske mig, hvis jeg var så heldig at skulle konfirmeres endnu en gang. Generelt vil jeg bare anbefale, at du ønsker dig nogen af de ting, som du ellers ikke lige ville gå ud og købe, og ting som du ved vil holde længe - fx. nogen fine smykker eller en taske. 

Hvis i har lyst, kan i også se nogen af de ting, som jeg ønskede mig, da jeg blev konfirmeret sidste år lige her. Jeg håber, at i har fået noget inpiration om end det var til konfirmations ønskelisten eller til det næste køb. Knus Amalie

10 kommentarer:

  1. Hvor meget kostede din proenza schoulder tasker? den er vildt flot

    SvarSlet
    Svar
    1. Husker det faktisk ikke helt præcist, men tror det var omkring 8k :)

      Slet
  2. Fede ønsker, jeg vil kigge på dem når jeg skal lave ønskeliste til min 19 års fødselsdag :-)

    - http://katrineringbaek.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  3. Virkelig fint! Ville ønske jeg havde ønsket mig noget andet end penge til min konfirmation..

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Hej Amalie <3
    SÅ fede ønsker, ville ønske at jeg skulle konfirmeres igen!
    - Hvilken model er din Balenciaga taske?

    SvarSlet
  5. Hvor er halskæden med perlen fra?

    SvarSlet
  6. Hvilken App Bruger du til at lave disse flotte billeder?

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE