mandag den 30. marts 2015

Typical me kinda outfit


Sweatshirt / Joe Fresh / Jeans / Five units / Tørklæde / Lala Berlin / Læderjakke / Mason Scotch / Sneaks / Isabel Marant / Taske / Proenza Schouler 

I formiddags var jeg i København for at spise brunch med min veninde, selvom at det var hvad jeg vil kalde rigtig dansk vejr - (undskyld sproget) nemlig lortevejr, haha. Henover ser i hvad jeg var i ført. Rigtig simpelt og lige mig! Det er i øvrigt endelig blevet varmt nok til, at jeg kan bruge min elskede læderjakke, som jeg købte i sommer, og jeg er stadig lige så vild med den specielle farve, som jeg var, da jeg købte den. 

For en times tid siden kom jeg hjem fra et par hyggelige timer med mine to andre veninder, Camille og Amalie, og lige nu sidder jeg i min seng med en halvfærdig kuffert på gulvet ved siden af - jeg rejser nemlig i morgen, som i måske hurtigt bemærkede i et af mine andre indlæg. Jeg regner dog med at opdatere jer i morgen, da jeg er ved at fikse er par planlagte indlæg. Vi skrives!

6 kommentarer:

  1. Hej jeg tænkte på om du ikke kunne lave sådan en inspiration til dem der skal konfirmeres lige om lidt <3 altså fx hvad man kan style kjolen med og sådan noget

    SvarSlet
  2. Hej Emma.
    Uha, jeg har tænkt mig at lave en q&a konfirmations edition, hvor jeg gerne vil svare på sådan nogen spørgsmål :)

    SvarSlet
  3. Super fedt outfit, lige noget jeg selv ville hoppe i! :))
    Ville desuden høre, om du ved hvilken style dine bukser er, og hvor du har købt dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Jeg har flere forskellige par, men lige dette er bare et par højtaljede med lynlåse, og det har jeg fået i gave.
      Ved desværre ikke hvad modellen præcis hedder.

      Slet
  4. Okay tak for svaret, er simpelthen bare ved at dø over at jeg ikke har fundet jakken til den store dag

    SvarSlet
  5. Er helt forelsket i dit Lala Berlin tørklæde:))
    Man kan ikke få det længere vel?
    Hvis man kan hvad hedder modellen så?

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE