tirsdag den 10. marts 2015

Beauty essentials #1


Henover ser i mine beautyfavoritter lately, som består af Batistes dry shampoo og CND's vinylux neglelakker og topcoat. Lige siden jeg fik købt mig en Batiste, har jeg brugt den stort set hver dag, også når jeg ikke har haft fedtet hår for at live håret lidt op - jeg er fan! Hvis ikke i allerede ved det kan de købes online, i Matas og med store besparelser i kæden Normal. Dernæst er det gået op for mig, hvor helt igennem fantastiske disse neglelakker henover er i kombination med topcoaten (Weekly Topcoat). Normalt skaller min neglelak allerede af, dagen hvor jeg har lagt den, og det er nok en kombination af, at jeg simpelthen er SÅ dårlig til at lade mine negle være, men også fordi de fleste neglelakker i mine øjne er i dårlig kvalitet - MEN, det er altså ikke tilfældet med disse lakker, og jeg skal helt sikkert have sat en masse af deres farver på ønskelisten og måske også endnu en topcoat. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE