lørdag den 14. februar 2015

Back to basics


Velkommen tilbage, søde piger. Jeg er tilbage på dansk jord efter en helt fantastisk skiferie og en uges pause her på bloggen (nok den længste i bloggens historie?!). Ugen har stået på flere dage med fuld sol, lange dage (som alligevel ikke var så lange) på pisterne, eftermiddage i spaet, østrigsk mad, kortspil og selvfølgelig en masse tid med min familie. Jeg er bestemt ikke god til at tage hjem fra ferie, og det var også gældende denne gang, som jeg synes var hurtigere overstået end nogensinde (og det siger jeg jo hver gang, hehe). Heldigvis skal jeg tilbringe aftenen med mine to veninder og sushi, hvilket ikke er helt slemt at komme hjem til. Jeg håber I har det godt, og tilbringer valentines med nogen af jeres veninder, hvis ikke I har andre aftaler ;) Knus

4 kommentarer:

  1. Lyder som en fantastisk ferie, fik du gjordt dig nogle købe?😘

    SvarSlet
    Svar
    1. Var det bestemt også!
      Eftersom det var en skiferie, var der ikke rigtig nogen shoppingmuligheder ;)

      Slet
  2. Hej Amalie, hvilken str bruger du i bukser fra asos? :))
    Elsker din blog
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej,
      Jeg har kun et enkelt par og de er str. 32 :)

      Slet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE