lørdag den 10. januar 2015

Cloudy weather


Jeans / Five units / Sweater / American Vintage / Pels / eBay / Bælte / Julie Fagerholt / Ringe / Maanesten og Jane Kønig / Ur / Michael Kors / Øreringe / Pico / Neglelak / Tromborg

Hej piger. Henover ser i dagens outfit med flere nye items i blandt - bla. mine jeans, bæltet og pelsen.  I dag har jeg indtil videre tilbragt meget af dagen indenfor med to veninder, og senere skal vi ud og spise. Jeg håber i øvrigt at i kan se forskel på kvalitet på disse billeder, da de er taget med mit nye objektiv, som jeg også viste jer i min julegave haul. Hvad synes i om outfittet? God aften! KYS

29 kommentarer:

  1. Hej Amalie! Eftersom du jo går i 9. klasse, så regner jeg med du skal på gym næste år. Hvilken linje interesserer dig? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal i hvert fald have en samfundsfaglig linje, andet ved jeg faktisk ikke lige nu :)

      Slet
  2. Hej Amalie, har du et link til pelsen på ebay? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke, fandt selv et link på Amalie Wessels blog :)

      Slet
  3. Kan virkeliglig se en positiv forskel på kvaliteten :-)

    SvarSlet
  4. Har du et link til pelsen?❤️

    SvarSlet
  5. Er vild med outfittet og elsker pelsen, har du et link til den? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie!
      Desværre ikke - men det kan i hvert fald findes på Amalie Wessels blog :)

      Slet
  6. Hedder din Jane Kønig ring ''Skruering'' ? <3

    SvarSlet
  7. Lækkert outfit, har du et link til pelsen? :)

    SvarSlet
  8. Elsker din blog, Vil du følge mig på bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/12487793

    SvarSlet
  9. Flot outfit! Skal virkelig snart få skaffet mig en pels vest ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liva!
      Man må jo sige, at pels er "the shit" for tiden ;)

      Slet
  10. Lyder lækkert. Ellers for vildt lækker pels, du har fået dig :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Hej Amalie <33

    Jeg elsker din blog - den er super inspirerende!
    Tjek min blog ud, det vil betyde meget at få noget respons: http://fridaskjottgaard.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  12. Super flot outfit Amalie!
    Jeg har fundet linket til pelsen her! Hvilken størrelse har du pelsen i?
    http://www.ebay.co.uk/itm/New-women-Real-Fur-Ostrich-Feather-Fur-Coat-Jacket-winter-Fashion-luxury-31002-/271429917091?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=570291693553&hash=item3f327bd9a3

    SvarSlet
  13. Hej Amalie!

    Hvilke programmer bruger du til at sætte dine billeder sammen på den måde? og mega fedt indlæg, jeg elsker kombinationen af guld og blå!

    SvarSlet
  14. Hej Amalie :)
    Super fedt outfit!! Tror du, at en der normalt er en str small vil kunne passe pelsen i medium?

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE