mandag den 15. december 2014

Just after my mind


Skjorte / Vero Moda / Jeans / Five units / Jakke / Maché / Halstørklæde / Moss Copenhagen / Sneaks / Adidas

Sådan så mit outfit ud i går, da jeg skulle købe juletræ med min familie og filme søndagens  afsnit af adventskalenderen. Jeg var i ført min smukke nye jakke fra Maché, som jeg har brugt utrolig meget, lige siden jeg fik den en uge tilbage. I disse dage har jeg terminsprøver, men der er jo heldigvis ikke længe til juleferien, som jeg glæder mig rigtig meget til. Det bliver simpelthen så lækkert at komme helt ned i gear og bare slappe af med veninder og familie. Give away vinderen offentliggøres på facebooksiden inden længe. Hvad synes i om mit outfit? KYS

12 kommentarer:

  1. Jeg bryder mig ikke rigtigt om jakken, men resten af outfittet er virkelig fedt!<3

    SvarSlet
  2. Hej Amalie! :)
    Super fedt outfit :D - Hvad størrelse er jakken?

    SvarSlet
  3. Hvor er tørklædet bare lækkert! Det er også på min ønskeseddel i år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA, er også så glad for det!
      Et rigtigt vinter musthave :)

      Slet
  4. Vil du mene at jakken er varm nok til at kunne bruges som vinterjakke? Den er rigtig fed! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger en tynd dunjakke inden under, og det er perfekt :)

      Slet
  5. Er jakken en X small eller small? :) overvejer kraftigt at bestille den hjem

    SvarSlet
  6. Link til skoene?

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE