torsdag den 11. september 2014

What i've been up to the last weeks


Henover ser i en masse billeder fra de sidste par uger. Jeg har (som altid) spist og drukket en helt masse lækkert, bla. har jeg lavet meget juice, spist en hel del sushi (maki deluxe menuen forbliver min favorit hos Sticks. Uhm...), og været til min mormors fødselsdag i tivoli med et kæmpe stort, og mega lækkert, kagebord på Nimbs Terrasse! I undre jer nok også over, hvorfor i ser en ko i blandt billederne, men det var simpelthen fordi jeg var til Arla Food Festival (og også fordi den var pisse cute at se på, haha). Følg med på min instagram (@amaliehoelgaard), hvis i kunne tænke jer at følge endnu mere med i min hverdag. Kys

6 kommentarer:

  1. Alle billederne ser super hyggelige ud!<3

    http://miriamhart.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvad er det i drikker på det øverste billede til venstre? <3 Hvor ser det hyggeligt ud!! :) <3

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE