mandag den 8. september 2014

Autumn with Mango

Autumn with Mango

Klik og shop

Jeg ved ikke, om det er mig, som har ændret min tøjsmag, eller om Mango har valgt at gå en ny vej. Sandheden er i hvert fald, at jeg er blevet fuldstændig forelsket i deres tøj. Forelskelsen har faktisk stået på, siden jeg købte denne kjole i sommerferien. Henover har jeg samlet nogle efterårs musties derfra - sidst så i også det her indlæg om nogle lækre trøjer til efteråret/vinteren. Jeg kunne literally se mig selv i alle tingene henover, så jeg må nok et smut forbi deres afdeling i Magasin! 

4 kommentarer:

  1. Kan du ikke lave sådan en collage med vinterstøvler, det ville være mega fantastisk!

    SvarSlet
  2. Så fede ting!! Vil virkelig gerne se et outfit med den blå skjorte :)) Kan den blive knappet helt op?

    SvarSlet
  3. Hej Amalie, det er en virkelig fed collage du har lavet, har faktisk fået købt læderjakken og lædernederdelen:)
    Ville lige spørge om du ikke kunne lave en collage med vinterjakker, fordi jeg har selv rigtig svært ved at finde sådan nogle? <3

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE