lørdag den 26. juli 2014

Hello DK


Hej girls. Så er jeg tilbage i (voldsomt varme) Danmark efter 2 ugers ferie. Det har været helt fantastisk med noget ferie, og vejret har stort set været perfekt i både Schweiz og også Amsterdam - MEGA lækkert! Henover ser i flere billeder fra ferien - lig lige mærke til kaffen, hvor mit ansigt er tegnet i (!!!). I dag tager jeg allerede videre i sommerhus, hvor jeg er i en uge, så jeg håber seriously det varme vejr holder, så jeg kan få solet mig lidt. Jeg håber i nyder sommeren, hvor end i er i verdenen! Følg endelig med på insta (@amaliehoelgaard), hvor der er massere hverdagsbilleder at finde.. Knus

12 kommentarer:

  1. Wow, din kaffe ser mega nice ud med dit ansigt i! Ser ud som om du har haft en fantastisk tur :)

    adiyfairytale.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvilken app har du brugt? :-) Ser helt vildt lækkert ud, og jeg håber, at du har haft en fantastisk ferie!

    SvarSlet
  3. Godt at du har haft en god tur!

    http://designyourownlife-rsbk.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Hej Amalie!
    Jeg ville bare lige sige er du er en stor inspration for mig - jeg læser hele tiden på din blog og ser dine videoer og jeg elsker dem.
    Du har hjulpet mig meget med at finde min stil fordi jeg har set dine hauls ;-)
    jeg ville bare lige sige det hehe. Og du er så gude hamrende smuk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor er jeg glad for du skriver. 1000 tak! <3

      Slet
  5. Wow, jeg troede det var Marilyn Monroe i kaffen! Vildt nice!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Min far sagde også det lignede en kendt skuespiller fra "gamle dage", hehe :)
      Så du har nok ret!

      Slet
  6. Super fine billed, Elsker du gøre så meget ud af dine blog indlæg.
    Knus <3

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE