mandag den 12. maj 2014

Answers

Hvor får du inspiration fra til nye outfit og den slags?
Egentligt er jeg virkelig, virkelig dårlig til at sammensætte outfits, som jeg også har nævnt før, men hvis jeg har fået inspiration til ét outfit, har det nok været via instagram, webshops, andre blogs og folk på gaden.

Hvad er din ultimative drømmerejse?
Hvis jeg skal vælge én, går den nok en tur til Thailand igen med hele min familie.

Hvornår kommer "min garderobe" video/indlæg som du snakkede om på et tidspunkt?
Ej, hvor fedt i ikke har glemt det, for det har jeg bestemt heller ikke. Dog føler jeg endnu ikke, at min gaderobe er helt klar til at vises frem, hehe.

Er blogging noget, du vil blive ved med at gøre? 
Jeg tror ikke, at det er noget, som jeg kommer til at gøre hele mit liv, men så længe jeg har lysten og tiden, vil jeg blive ved.

Har du Fransk eller Tysk i skolen?
Jeg har Tysk, fordi jeg helt klart kommer ud af én tysktalende familie.Vi rejser meget i tysktalende lande, og derudover har min mor boet i Tyskland, og min mormor været tysklærer, hehe.

De veninder der var med til din konfirmation, hvor kender du dem fra? Går de i din klasse?
De veninder jeg havde inviteret, går alle ikke i min klasse, men derimod i min parallelklasse og på andre skoler. Senere hen på aftenen kom tre af mine veninder fra min klasse dog.

Hvad er din drømmehøjde?
Virkelig sjovt spørgsmål, for jeg har faktisk én drømmehøjde, hehe. Den er nemlig 172 cm., hvilket nok ikke er så sandsynligt..

Hvad gør du for at få ren hud?
Hver aften fjerner jeg min make-up med min Bioderma, og ca. hver anden dag renser jeg min hud, med en renseskum og en speciel rensesvamp. Hver aften bruger jeg også en natcreme og en rensende spray fra Dermalogica, og stort set hver morgen bruger jeg fugtighedscreme. Derudover bruger jeg også en ansigtsmaske ca. en gang om ugen. Det skal dog lige siges, at jeg ikke har ren hud, men normale urenheder som mange andre teenagere.

Kendis crush?
Mit kendis crush må nok være enten Christopher eller JB.

Den rette alder til at gå med makeup?
Jeg synes ikke, der er en bestemt alder for at begynde at bruge make-up. Måske synes nogle, at jeg begyndte tidligt, eftersom jeg begyndte i slut 6 klasse med mascara, men det er en individuel sag man skal tage med sin mor.

Hvad hedder din ynglingssang?
Lige nu må det nok være All of me eller Team.

Hvad skal du i sommerferien?
Jeg skal til den italienske del af Schweiz med hele min mors side af familien, som er en tradition hvert andet år. Og ellers være i sommerhus, og hygge med veninder.

Bruger du nogen hårkur eller lignende? 
Jeg bruger Moroccanoils hårkur mod skadet hår, ca. en gang om ugen. Derudover bruger jeg bla. også uniq ones spray og forskellige hårolier, som gør en masse lækkert ved håret.

Beskriv den perfekte fyr 
Han skal være den sødeste og mest omsorgsfulde, være udadvendt, tage initiativer, have god stil og så gør det selvfølgelig heller ikke noget, at han ser lidt godt ud, hehe.

Det var en lille del af svarene, kunne i tænke jer endnu et indlæg med svar?

18 kommentarer:

  1. det der med drømme højde, hvad mener du med at det nok ikke er sandsynligt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke vokset særlig meget det sidste år :)

      Slet
  2. Du må gerne komme med resten ;-)

    SvarSlet
  3. gerne resten! :-)

    SvarSlet
  4. Hvor tit bruger du uniq ones spray?

    SvarSlet
  5. "Kære Amalie. Først of fremmest vil jeg starte med at, SUPER LÆKKER BLOG. Den er virkeligt inspirerende og følger altid din tips & tricks. Jeg er en mandelig lytter (38 år) der går meget op i mit look, Specielt min hud. Takke være din vejledning er min hud så blød som en barne numse. tænkte på om du laver "pirvate sessions" hvor man virkeligt kan lære"

    SvarSlet
  6. Var din søster publikum til "Hvem vil være millionær"? Syntes jeg kunne kende hende?

    SvarSlet
  7. Du er seriøst den smukkeste, og sødeste blogger! Du er så inspirerende, og jeg ser så meget op til dig! Du er helt fantastisk, Amalie!
    Fortsæt dit flotte arbejde <3
    Knus

    SvarSlet
  8. Det ville være super fedt med resten

    SvarSlet
  9. Ved du hvor dit Balenciaga armbånd er købt?❤️ - og super hyggeligt og personligt indlæg!!

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE