torsdag den 13. februar 2014

Update & rabatkode til billigvoks


God aften piger. I morgen eftermiddag rejser jeg hjem, say what???? Ugen er gået ufatteligt hurtigt her, altså fuldstændig overdrevet hurtigt - føler lige jeg er kommet. Det har været så dejligt, selvom vejret har været lidt blandet. Jeg har brugt dagene på ski (of course ;)) med min mor, far, onkel, moster og til dels mine kusiner, som også har været på skiskole, i forskellige hyggelige hytter, i poolen og i spaet og med min ipad hvor jeg har set Paradise hotel (læs: biggest fan, åha). I må da endelig tjekke min insta (@amaliehoelgaard), hvor jeg har været mere aktiv end nogensinde i den sidste uges tid, hehe. 

Derudover har jeg også en rabatkode til billigvoks.dk, specielt lavet til jer søde piger. I kan få 10% rabat på ALT i webshoppen ved brug af koden "amalie10". Vi taler altså om rabat på babylips, eos, morrocanoil, ghd, essie neglelakker, mit lækre nye glattejern OG MEGET MERE. Koden kan bruges måneden ud. Kys

4 kommentarer:

  1. Hvor har du købt dit iphone cover? :)

    SvarSlet
  2. ja hvor har du købt din IPhone cover?

    SvarSlet
  3. Flotte billeder!

    - http://josephinehej.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE