fredag den 21. februar 2014

Mine nye smukke vipper - Lady Care by Sandra

BEFORE

AFTER   

Jeg var hjemme hos skønne Sandra i hendes salon, som i nok kender til, hvis i har fulgt med på bloggen de sidste par måneder. I forbindelse med en ny mulighed til jer læsere, skulle jeg i dag afprøve Sandras eyelash extensions behandling. Jeg har aldrig før prøvet eyelash extensions, men jeg har i længere tid ønsket at prøve det. Alt i alt en super god oplevelse, og Sandra er jo så sød at snakke med. Det bliver simpelthen så dejligt, ikke at skulle gå med mascara den næste uger. Hos Lady Care koster behandlingen kun 799 kr., hvilket er billigere end de fleste steder. Inden længe vil nyheden komme op her på bloggen, god weekend!

28 kommentarer:

  1. Så flot! Elsker din blog Malle :)

    SvarSlet
  2. Ved du om ens naturlige øjenvipper kan tage skade af det? Altså sådan at man evt. kan miste nogle af sine naturlige vipper:)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var nervøs for det samme! Det kan de, hvis man ikke får det lavet et godt sted, og hvis de bliver sat på i buketter.

      Jeg spurgte Sandra, og hun fortalte, at man satte hvert et eyelash extensions på hver øjenvippe, og så falder de sammen af i løbet af seks uger efter behandlingen, så ens egne vipper falder også af, men i mellem tiden vokser nye ud, så du vil ikke stå uden vipper ;)

      Slet
  3. Wow hvor ser det bare virkelig flot ud, vil helt vildt gerne prøve det selv! Og hvor er du bare smuk!

    http://bloggingby-emma.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Det næstsidste billede er virkelig flot!

    SvarSlet
  5. købte de selv behandlingen? :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg fik den, så jeg kunne teste det, til noget i får af vide snart :)

      Slet
    2. Så skal du skrive det.. det er møg ulovligt ikke at gøre det..

      Slet
    3. Jeg har valgtfrit lavet dette indlæg. Men tak fordi du skriver det :)

      Slet
  6. Åh, det har jeg også før overvejet! - ser rigtig flot ud :)
    Det ville være sååå meget nemmere bla. om sommeren, når man er ved stranden, i pools osv :)

    SvarSlet
  7. Wow, det er blevet virkelig flot.

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Super fine billeder :)
    - Sofie
    Kig gerne forbi: www.basicspacebysofie.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Det klæder dig virkelig godt, og det er supersmart:-)
    hvordan har du oprettet din blog? og hvordan har du designet din blog?
    håber du kan hjælpe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Har oprettet den på blogger, og man designer den der :)

      Slet
  10. Tror du, man kan have falske øjenvipper, hvis man bruger briller?
    - Det næstsidste billede er så flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke falske øjenvipper på, jeg har eyelash extensions :)
      Og selvfølgelig kan man det :)

      Slet
  11. Ved du ca. hvor lang tid det holder?

    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. Er dine på 6 mm eller?
    Har du mascara på, på billederne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Man får ikke en bestemt længde hos Sandra (ved ikke om man gør det andre steder), hun retter dem til indtil man er tilfreds med længden :)
      Og nej.

      Slet
  13. Svar
    1. Hej Amelie, nu er det snart 1 år siden, da du fik vipper første gang? Hvad sys du om det? Har du stadig eyelash extensions på?
      Hvis du har kontakt med Sandra du må meget gerne anbefale hende super dejlige produkter til eyelash extensions:
      http://www.shop.joannashudpleje.com/3-eyelash-extensions-ojenvipper

      Slet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE