onsdag den 8. januar 2014

Untitled #58

Jeg har en VILDT lækker nyhed til jer piger. I dag kan i nemlig vinde 100 dollars (ca. 548 kr.), til www.sheinside.com - som jeg jo også viste nogle nye items fra HER. Sheinside.com har et kæmpe udvalg, og det er til gode priser. Find jeres yndlingsitems derinde, man må jo godt drømme? For at være med skal i:

- Registrere jer på sheindeside lige HER (det tager mindre end 2 min).
- Like min facebook-siden HER.
- Skrive en kommentar nedenunder, med den mail som i brugte til at registrere jer på sheinside.

Jeg trækker vinderen d. 24 Januar.

286 kommentarer:

  1. annesofier@hotmail.com
    - Deltager

    SvarSlet
  2. faridaget2net@hotmail.com
    :D Håber jeg vinder :D:D

    SvarSlet
  3. Vildt lækker give-away!
    igs1999216@gmail.com <3

    //idaskadhauge.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. sophiehboye@gmail.com :) Fed konkurrence !

    SvarSlet
  5. Super fed giveaway <3333

    nielsen.liza@gmail.com

    SvarSlet
  6. Lækker give-away søde <3
    idasavkov@mail.com

    // http://idasavkov.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Imdhjorthi@icloud.com

    SvarSlet
  8. Vil så gerne vinde<33333333
    milleaarup@gmail.com

    SvarSlet
  9. ulrikkedam@gmail.com
    lækker giveaway <3

    SvarSlet
  10. celleaa@hotmail.com
    Super fed givaway, især når man har kig på en ting fra hjemmesiden!

    SvarSlet
  11. uuuh! Jeg elsker sheinside's tøj, har dog aldrig haft chancen (endnu) for at købe noget derinde.

    Olivia.leth@gmail.com

    SvarSlet
  12. Deltager :)

    tunni-98@hotmail.com

    SvarSlet
  13. thorup.sofie@gmail.com

    Vildt fantastisk giveaway, kunne være dejligt med en ekstra fødselsdagsgave, har nemlig fødselsdag d. 24 heh ;)

    SvarSlet
  14. fed giveaway, jeg krydser fingre:-)
    Maria@mpk92.dk

    SvarSlet
  15. Deltager :)
    Super fed konkurrence!
    livas@live.dk

    SvarSlet
  16. Kamillia97@live.dk xx

    SvarSlet
  17. Super fin giveaway!
    evrise@gmail.com

    SvarSlet
  18. veronica.egelund@live.com

    SvarSlet
  19. juliege@live.dk
    Deltager selvfølgelig <3

    SvarSlet
  20. Woaw, sikke en lækker give-away!
    Krydser fingre <3
    Maria-j-1996@live.dk

    SvarSlet
  21. Super lækkert, Amalie! :-)

    matildedillinghuusmann@gmail.com

    SvarSlet
  22. sineskabelund@hotmail.com

    SvarSlet
  23. juliestenberg28@gmail.com

    SvarSlet
  24. fiemichaelsen99@hotmail.com

    <3 <3

    SvarSlet
  25. pattsiprop@hotmail.com

    Fedeste site VIRKELIG, vil betyde såååå meget hvis jeg vandt! :)

    SvarSlet
  26. Lækker giveaway!
    josemaisch@gmail.com

    SvarSlet
  27. Havde en bruger derinde i forvejen ;-) ems1210@hotmail.com

    SvarSlet
  28. louise.thimm@hotmail.com :)

    SvarSlet
  29. Ville elsker at vinde!

    mollywood@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh, håber på at vinde! :-o <3

      soniarhvidt@gmail.com

      Slet
  30. Deltager 😊
    pigen.anna@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Mariajuhloestergaard@gmail.com

    Kunne godt bruge nogle nye items til foråret ;-)

    SvarSlet
  32. carolinelaub@live.dk <3<3<3

    SvarSlet
  33. nanna.krog98@gmail.com :)

    SvarSlet
  34. Fed give away :)
    sarahnielsen10@yahoo.com

    SvarSlet
  35. cecilie_m_hansen@hotmail.com

    SvarSlet
  36. De har såååå meget lækkert tøj!
    supersimille@gmail.com

    SvarSlet
  37. fridanedergaard@live.dk

    SvarSlet
  38. <3<3<3

    Amaliesmikkelsen@hotmail.com

    SvarSlet
  39. carolina@hotmail.dk

    SvarSlet
  40. Håber virkelig jeg vinder! Elsker den hjemme side!

    josephine.stabell.monby@gmail.com

    SvarSlet
  41. sophieskotteworm@gmail.com <3

    SvarSlet
  42. h.stahlpedersen@gmail.com

    uuh, elsker den side! :))

    SvarSlet
  43. julie-meldgaard@hotmail.com

    xx
    juliekirkeby.blogspot.dk

    SvarSlet
  44. snetiger@gmail.com

    det lyder virkelig lækkert!!

    SvarSlet
  45. anna.brandi.holum@hotmail.com

    :))

    SvarSlet
  46. Albertedyhr@gmail.com

    💖💖💖💖💖

    SvarSlet
  47. Karoline Kaal :)
    karolinekaal@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Rikke Vindbæk
    Rikkevindbaek@hotmail.com

    Alt for lækker konkurrence! Kunne godt bruge et par nye godter til tøjskabet ;-) - Krydser fingre

    SvarSlet
  49. SÅ lækker giveaway!!

    nicolinemh@live.dk

    SvarSlet
  50. louisescharfe@gmail.com

    Fed giveaway krydser fingre <3

    SvarSlet
  51. Hej Amalie.. Woow kæmpe suprise virkelig fed give away! Min mail er: Oliviabuhl1@gmail.com

    SvarSlet
  52. Virkelig fed giveaway!!

    Lisa.b@hotmail.dk :)

    SvarSlet
  53. Fed give away Amalie... Min mail: camilla272@hotmail.dk

    SvarSlet
  54. Fed giveaway!
    Mail: www.maitran1@live.dk

    SvarSlet
  55. thuhoainguyen@msn.com :)

    SvarSlet
  56. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  57. stinewinth@hotmail.com

    - Sikke en lækker giveaway! :)

    SvarSlet
  58. amaliemoos@live.dk :)

    SvarSlet
  59. Håber jeg vinder!
    veronica.erlandsen@gmail.com

    SvarSlet
  60. Virkelig fed giveaway! :)

    maja.1102@hotmail.dk

    SvarSlet
  61. Fed give-away!

    HOLM_3@hotmail.com

    SvarSlet
  62. milleholten@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Virkelig dejlig give-away!
    mathilde.sanbeck@gmail.com <3

    SvarSlet
  64. mariaeriksen4@gmail.com

    SvarSlet
  65. mathildewiese@hotmail.com
    Lækker giveaway <3

    SvarSlet
  66. Lækker konkurrence :D <3
    har tilmeldt mig med denne mail: nnpankalla@gmail.com

    SvarSlet
  67. Jesus, mange kommentare!

    wboedker@gmail.com
    // www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  68. Fed giveaway!:-)
    hiran953@gmail.com

    SvarSlet
  69. Lækkert!
    oliviaeo@yahoo.dk

    SvarSlet
  70. sofieb.a@live.dk

    Det kunne være så dejligt at vinde! Jeg går nemlig og drømmer om et item derfra.. :)

    SvarSlet
  71. Virkelig fed giveaway! Går selv og drømmer om den jakke/cardigan du har købt der indefra! Den er så lækker!
    Sofia.nielsen@live.com

    SvarSlet
  72. Super fed giveaway! Jeg er personligt selv meget vild med de ting du købte derinde fra. Derudover kunne det være at de havde et par fede jeans.. Hvem ved? Hehe.
    DianaSchmidt@outlook.dk

    SvarSlet
  73. Nynne.birkeholm@gmail.com

    Utrolig fed giveaway, som alle da bare ønsker, at vinde! Det kunne være super fedt, at vinde den... da jeg allerede er på udkig efter noget på hjemmesiden :)

    SvarSlet
  74. mathilde@enoch-nielsen.dk

    Over skøn giveaway!

    SvarSlet
  75. Mathildeolsen1@hotmail.com
    Det kunne være vildt fedt at vinde! Jeg elsker nemlig den hjemmeside!! 👻

    SvarSlet
  76. Frederikkesunde@hotmail.com . Årh håber virkelig

    SvarSlet
  77. therese.gaard@gmail.com

    SvarSlet
  78. Super dejlig give away!
    mathilde.sanbeck@gmail.com ;)

    SvarSlet
  79. Sikke en lækker giveaway!

    loui.christiansen@live.dk

    SvarSlet
  80. Jeg er med!
    svendsen.amanda@gmail.com

    SvarSlet
  81. Cecilie Stenberg

    ceciliehilslevstenberg@gmail.com

    SvarSlet
  82. nanna.elkjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Sikke en fed giweaway!! :O virkelig!
    - veninder2010@hotmail.com

    SvarSlet
  84. Lækker give-away!
    clarasmuksakken@icloud.com <3

    SvarSlet
  85. Lovelycheerio@hotmail.com

    Lækker give-away! Hvis jeg vinder vil det være godt timet, eftersom jeg lige har lavet en riiiimelig lang 'save' liste derinde....

    SvarSlet
  86. rebecca@fmogensen.dk

    SvarSlet
  87. Helt vild give-away! Hvor fedt.

    anne-sofie.e@hotmail.com

    www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet
  88. Thea.weis@hotmail.com
    Deltager :)

    SvarSlet
  89. kristineravnfrandsen@hotmil.com

    SvarSlet
  90. lea.nielsen@outlook.com

    SvarSlet
  91. Utroligt fed Giveaway!
    - jgr2410@gmail.com

    SvarSlet
  92. Virkelig fed Giveaway! Elsker elsker elsker bare din blog altså!<3

    emma.ojen.rasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  93. Lækker giveaway! gad jeg virkelig godt vinde - annaboennelykke@gmail.com

    SvarSlet
  94. Nice giveaway!
    dyrberg.emilie@gmail.com

    SvarSlet
  95. Deltager :)
    Elsker denne her giveaway, for jeg har kigget lidt derinde og fundet en del mega fede ting! Jeg krydser så meget fingre for at jeg vinder!

    Mail: Haneeneltaha@gmail.com

    SvarSlet
  96. deltager! <3 wow en god giweaway!!!!!:) <3 jeg brugte min facebook til at logge ind med?:) <3

    mail: emma.floe@hotmail.com <3

    SvarSlet
  97. Mail: amalievesterskov@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  98. Oliviabss@hotmail.com
    Pisse lækker giveaway!

    SvarSlet
  99. marie_2401@hotmail.com <3

    Har fødselsdag den 24., det ville virkelig være den fedeste fødselsdagsgave!! Krydser

    SvarSlet
  100. ewp1998@hotmail.com

    SvarSlet
  101. Julie.esborg@gmail.com
    - Mega fed giveaway! Elsker dine indlæg på bloggen og din YouTube kanal!

    SvarSlet
  102. Virkelig virkelig virkelig fed give-away!!!
    sophiebs@hotmail.dk

    SvarSlet
  103. Jeg krydser fingre for at jeg vinder <3
    Mail: Jullie0212@yahoo.dk

    SvarSlet
  104. maariine@hotmail.com

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE