mandag den 23. september 2013

Beeing appesized #2

Så kom endelig part 2 af mine appesize indlæg ud - hvis i ikke har set part 1 så tryk HER. Jeg er færdig med min appesize sundheds kur, og tænkte lige at jeg ville lave en opsamling, hihi. Mine første favorit har helt klart har været den lækre nut 'n' roll, som er så god at have med på farten, og min anden favorit har været morgengrøden, som ikke var nær så klistret som en normal havregrød, og den lagde en god mæthedsfornemmelse. Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, lagde jeg vægt på at hvert måltid var sundt. På første billede henover ser i min aftensmad for en af dagene, nemlig quinoa med kødsovs - lyder underligt, right? Men det smager utrolig godt. På sidste billede ser i morgengrøden med kanal på, som giver det sidste twist - og så har jeg også fundet ud af, at frosne bær på grød smager fantastisk! Alt i alt har jeg været tilfreds med mealboxen. Du kan finde den HER til kun 300 kr. - dvs. du får 24 måltider for den sølle pris. Har i prøvet appesize, eller kunne i tænke jer det? Kys

7 kommentarer:

  1. Hej!:)
    Er aftensmaden med i mealbokseneller er det "din egen":-)

    PS elsker din blog!

    SvarSlet
  2. Mealboksen * eller *

    SvarSlet
  3. Din blog er super nice!! Vil du ikke følges? Som fast læser?

    SvarSlet
  4. Hej amalie.. Jeg så dit opslag på face, ang træning.. Jeg ville spørge. Hvordan træner du dine ben og mave? knus

    SvarSlet
  5. Hej,
    det vil jeg svare på i den video :) Kys

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE