fredag den 5. april 2013

Four favorites by Liva


I dag er jeg sammen med min veninde Liva. Her får i et lille indblik af hendes stil. Liva holder sig normalt til de neutrale farver, som i også kan se henover. Jakken i ser oppe i venstre hjørne, er fra ZARA, og den hvide top inden under er fra Asos. Sweateren som hænger ved siden af, er fra H&M. Slangeskinds skjorten som i ser nederst i højre hjørne, er fra Weekday, ved siden af hænger endnu en sweater som er fra mærket COS. I aften står den på ren hygge, sushi, film og popcorn. Hvis i har lyst til at følge søde Livas hverdag, så kan i følge hende på instagram (livakattrup). Rigtig god weekend, mange knus Amalie.

9 kommentarer:

  1. Et lille forsinker spørgsmål.
    Hvad betyder dit "nye" navn på bloggen?
    "Bete noire" ?

    SvarSlet
    Svar
    1. kære amalie <3
      jeg elsker din stil !
      du har en mega pæn krop ! jeg vil gøre alt for den !
      jeg ved godt det er meget mærkeligt spørgsmål :) men jeg vil så gerne havde din krop! så mit spørgsmål er : hvor høj er du og hvor meget vejer du :)
      håber du vil svare :)
      knus agnes

      Slet
  2. er vild med jakken i venstre hjørne!

    ps. hun har et vildt sejt navn <3

    SvarSlet
  3. Er helt vild med jakken, den er så fin! :-).

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/ Du må meget gerne kigge forbi og ligge en lille kommentar :).

    SvarSlet
  4. Ved du hvor meget jakken koster fra zara?

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE