onsdag den 17. april 2013

Black and white


Jeans / random / top / gina tricot / cardigan / h&m / jacket / h&m / sunnies / h&m / sneaks / vans / rings / random, line og jo, glitter / watch / swatch / bracelet / nord / bracelets / bechristensen


Åhhh, hvor er det dog dejligt, at solen endelig kom til Danmark! Jeg nyder vejret og lockouten i fulde drag, det er virkelig dejligt. Dog har jeg ondt af min søster, og alle jer andre der går i 9 klasse, det er så ærgerligt, hvis i ikke får jeres sidste skoledag og det der hører til! I dag var jeg på den blå planet i København, det var vildt flot og lå perfekt ud til vandet. I morgen skal jeg være sammen med en sød veninde og til basket, håber på godt vejr igen! Nyd dagene, kys.

8 kommentarer:

  1. dit hår er virkeligt slidt. Prøv Marrocanoil den gør seriøst noget magisk ved dit hår!

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Hvad for et kamera bruger du? Super flotte billeder;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, jeg bruger mit canon eos 1100d og en potrætlinse :) mange tak!

      Slet
  3. Rigtig flotte billeder du lægger ud! BTW Den Blå Planet ligger i Kastrup, på Amager... hehe ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kastrup er også København??..

      Slet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE