torsdag den 21. marts 2013

New eBay bikini


Jeg fik fornyligt denne fine bikini ind af døren. Bestilte den fra eBay, og den kommer efter ca. 2,5 uge - meget hurtigere end normalt! Har længe ledt efter en bikini i denne stil, men det er jo meget usikkert at bestille på eBay - hvis man tænker på størrelsen. Den sidder derfor desværre ikke som forventet, hvilket er vildt ærgeligt.. Bestilte bikinien i en str. small, som var den mindste størrelse, det havde nok været bedre med en xs. Hvis i også vil have fat i bikinien så tryk HER - den findes i mange fine farver, og prisen ligger under 100 kr.

Hvad synes i om den?

12 kommentarer:

  1. Hej :-) hvad ville du mene den svare til i almindelig BH-størelse? :-)

    ps. super fed blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil nok mene at den s svare til en 70b, 70c, 75a

      tak!

      Slet
  2. Den er rigtig lækker, og altid fedt at finde et godt fund :)

    SvarSlet
  3. In fact when someone doesn't know then its up to other people that they will assist, so here it happens.

    Also visit my homepage :: linked here

    SvarSlet
  4. Hvor store er størrelserne? Er i tvivl om jeg skal helt op i en large pga. af mine bryster :3

    SvarSlet
    Svar
    1. synes den er stor i størrelsen, kig evt. lige lidt længere oppe i kommentarerne :)

      Slet
  5. Hvilen str. svarede small til i bh-str? :-) Please hjælp, skal bestille den i morgen

    SvarSlet
  6. Vil bare lige sige tak.. Efter jeg læste indlægget købte jeg den selv, ville ikke have fundet den, hvis ikke du havde skrevet om den :)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE