lørdag den 2. marts 2013

Favorit make-up

16 kommentarer:

  1. Kan du ikke lave nogle videoer oftere? :-) du er mega god til det!

    SvarSlet
  2. Elsker virkelig bare dig og dine videoer! <3

    SvarSlet
  3. Hej Amalie <3
    Jeg er mega stor fan af dig!!!
    Du er virkelig skøn, ligsom folk kan være beliebers er jeg en af dig!!!
    Jeg tjekker hver dag om der er kommer nyt indlæg op eller på youtube om der er kommet en ny video op!!
    Jeg følger dig også på instagram <3
    Jeg synes bare at du skal vide at du betyder såååå meget i mit liv!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. nej, hvor er du søøøød! det er jeg glad for <3

      Slet
  4. Hej ;-)
    Ville du ikke lave nogle flere vidoer?elsker dem!!!

    SvarSlet
  5. Ja ville u ikke nok please lave nogle flere videoer! (:

    SvarSlet
    Svar
    1. har desværre ikke tiden, og heller ikke altid lysten til det ..

      Slet
  6. Ja jeg er enig med de andre....:-) lav nogle flere videoer!!

    SvarSlet
  7. Jeg elsker den der eyeliner fra Maybelline - Den er så god :-)

    http://amaliesbloggeri.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Du giver fantastisk inspiration!

    SvarSlet
  9. Hej Amalie!
    Hvor er dit sminkebord fra?
    Super god video!
    Knus Cille <3

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE