onsdag den 10. oktober 2012

DIN DAG - allstars fødselsdagssang




din dag, er en kampange af www.foedselsdagshjaelpen.dk, og sponseret af bla. Mathilde kakaomælk
pointen er at skaffe penge, til udfordrede familier, så de kan holde den børnefødselsdag, som alle børn fortjener. 

i sangen hører man Sanne Salomonsen, Peter Belli, Julie Berthelsen, Thomas Buttenschön, Soluna Samay, Tim Schou, Søren Bregendal, Louise Hart og Thomas Meilstrup.

jeg syntes personligt at det er virkelig stort gjort, og det er i hvert fald første gang jeg har oplevet en kampagne som den!

i kan købe sangen, til kun 8 kr, HER - på itunes.

jeg syntes virkelig i skal tjekke videoen ud, tænk hvis det var dig der ikke kunne holde en rigtig børnefødselsdag, da du var mindre - jeg har i hvert fald tænkt mig at købe sangen, på itunes, og skrive en mail til dem, og spørger om de mangler en til noget friviligt hjælp, da de tager imod frivillige hjælpere :-)

indlægget er sponseret, men er skrev ud fra 100% mine egne meninger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE