søndag den 30. september 2012

HAIRCOLORING

FØR:


EFTER:






Hej piger!

I fredags farvede jeg min søsters hår. 
da der var noget tilbage, farvede vi også lidt striber i mit hår - man kan dog ikke så godt se det på billederne, da jeg på det ene har glat hår og det andet krøllet hår.

 vi brugte en farve fra garnier, i farven 10 CAMOMILLE.

derefter besluttet jeg mig for at få lavet dip dye, med frugtfarve, som går ud i vask.
jeg syntes det var lidt meget i starten, men så var det alligevel okay bagefter.
men jeg skulle desværre have vasket mit hår, igår, så det er allerede ude igen.

har i prøvet at farve hår før?


1 kommentar:

  1. Hvor ser det fedt ud!

    Her fortiden har jeg gang i en give-away, hvor der er hele 10 læsere der kan være heldig at vinde, håber du vil tage et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE