mandag den 17. september 2012

FOR THE WINTER/FALL


Chelsea black



her er et bud på hvilke vinterstøvler du kan købe i år - det er selvfølgelig slet ikke alles stil, og det er
jeg også helt bevidst omkring. 

der er ikke varme i nogle af dem, så man skal have en fed strømpe med massere af varme i, det plejer jeg i hvert fald.

jeg har selv overstående, nr. 4 - som jeg er har/er rigtig glad for, de er super dejlige at gå i - og bare fede!

jeg elsker også biker boots, som den i ser som nr. 2, har selv to par, fra nogle andre år, de er simpelthen også så skønne, dog også lidt mere praktiske, når der er sne. 
jeg er specielt vild med nr. 1 og nr. 5 - men jeg ved ikke om det bliver til mere? 

priserne på overstående ligger fra de ca. 799 og opefter - nogle vil sige det er lidt dyrt, men hvis man vil have et par ordenlige vinterstøvler, så er det prisen.

alle skoene er fundet på dope.dk - undskylder meget kvaliteten af billederne, men der fandtes ikke andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE